Fornøyd kundegaranti
21. februar 2024
Fornøyd kunde?
Jeg gjør mine tjenester for at kunden alltid skal være fornøyd, og at de får det de betaler for. Kunden skal ikke føle seg lurt, eller missfornøyd etter jeg har vært hos de.
Alle kunder har hver sin måte og bli fornøyd, og derfor er det viktig å møte kunden og forstå hva kunden ønsker fra da de tar kuntakt.
Derfor har jeg laget en side over hva kunden mener om mine tjenester som har blitt utført.
Se den her: TRYKK HER! Så kan du også legge inn dine synspungter.
Det er ulike tjenester man utfører hos hver kunde, selv om det er samme tjeneste. Derfor er det ekstra viktig å ha kunden i fokus hele tiden når man står hos kunden.
Vaktmester Kenneth ønsker 100% fornøyde kunder!
Derfor ønsker man et smilefjes hver gang man har vært hos en å utført tjeneste.
Ta derfor kontakt via e-post eller dette skjemaet for å få ditt oppdrag utført. (TRYKK HER FOR SKJEMA) Og du vil få svar løpet av kort tid.